Мінінфраструктури підвищило тарифи на вантажні перевезення на 70%

Міністерство інфраструктури України погодилося із пропозицією УЗ про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Відповідний наказ №441 "Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги", міністр Олександр Кубраков підписав 22 червня, документ було зареєстровано у Мін'юсті 24 червня.

На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року, цього разу коефіцієнти підвищено однаково - на 70% - для всіх 20 видів вантажів.

"З 1 липня 2022 року Міністерство інфраструктури проведе планову індексацію тарифів на вантажні перевезення", – йдеться в анонсі призначеної на 29 червня пресконференції голови правління УЗ Олександра Камишина.

Згідно з пояснювальною запискою до проекту наказу, з яким ознайомилося агентство "Інтерфакс-Україна", УЗ планує отримати додатково понад 11 млрд грн до кінця 2022 року завдяки цьому підвищенню тарифів.

Компанія зазначила, що за підсумками перших п'яти місяців цього року через війну перевезення вантажів впали у 2,9 раза - до 27,1 млн тонн, зокрема у внутрішньому сполученні у 2,7 раза - до 14,5 млн тонн, на експорт - у 2,5 раза, до 10,8 млн тонн, на імпорт - у 6,4 рази, до 1,6 млн тонн, тоді як транзит обрушився майже удесятеро - до 0,3 млн тонн.

УЗ також зазначила, що її орієнтовні витрати на відновлення пошкоджень від війни перевищать 100 млрд грн.

Як повідомлялося з посиланням на наказ Мінінфраструктури від 29 жовтня 2021 року, з початку 2022 року тарифи на перевезення групи вантажів 1-го тарифного класу залізничних зросли на 9%.

Цьому передувало рішення щодо підвищення тарифів з 17 серпня 2021 року на вантажоперевезення групи вантажів 1-го та 2-го тарифних класів на 8%, а з січня 2022 року - на 20,4% та 6,5% відповідно.

Тоді УЗ оцінювала додаткові доходи від підвищення тарифів у 2 млрд грн у 2021 році та 12,3 млрд грн - у 2022 році.

УЗ у 2021 році, згідно з попередніми даними, отримала 457 млн грн чистого прибутку проти збитку в 11,9 млрд грн роком раніше.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Інші статті за темою
Азотні добрива помітно дешевшають
Україна з початку року імпортувала 542 тис. т азотних добрив. Частина з них йде на сировину для виробництва КАС.
АКТУАЛЬНІ ЦІНИ
Група компаній РІЧФІЛД пропонує мінеральні добрива за вигідними цінами з можливістю оплати по факту завантаження на складі чи доставки в господарство.
Внесення добрив в умовах посухи
Як вносити азотні добрива, щоб нестача вологи не позначилася на вмісті білка у пшениці?
Вітаємо з Великоднем!
Дорогі друзі! У цей святковий день Пасхи, хочемо щиро вітати вас від усієї команди Richfield!
Імпорт добрив на 35% перевищує вітчизняне виробництво
Завод азотного холдингу Ostchem виготовили 520,6 тис. т мінеральних добрив у першому кварталі 2024 року.
Мінеральне живлення соняшника у різні періоди розвитку
Для того, щоб отримати високий урожай соняшнику, важливо забезпечити рослини всіма необхідними елементами живлення.
Мінеральне живлення кукурудзи
Оптимізація внесення мінеральних добрив з огляду на критичні фази розвитку рослин кукурудзи збільшує ефективність їхнього застосування.
Внести та не втратити азот: кроки для забезпечення кращого азотного живлення
Проблеми експортних рестрікцій вирощеного збіжжя, доступності фінансових інструментів, високих цін на МТЗ та неможливості безпечного довгострокового планування через війну
наверх